رویاهای شیرین خانوم و آقای زیگزاگ

من و عباس و گرفتاری..........

1391/3/31 2:58
نویسنده : سودابه
797 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممم سلام

من خیلی گرفتار بودم و روزهای شلوغی رو پشت سر گذاشتم.از هفته قبل که دیگه پیدام نشد علت این بود که من گرفتار خرید جهیزیه بودم و با شوشو میرفتمو میومدم 127821_Laie_58.gifکه صاحب مغازه جون به لب شده بود از دستم smile emoticon kolobok

هی نه من فلان مدل میخوام نه این یکی میخوام اونو نمیخوام که خودمم خسته شده بودم

دیگه خلاصه لوازمو خریدم و گذاشتم خونه مادر بزرگه لبخند

دوشنبه 30 /3 رفتم خونه مادر بزرگه و جهیزیرو از وسایلات مادر بزرگه جدا کردم و کلی نق شنیدم و داشتم از میپختم

فقط یادم رفت عکس بگیرم.کم کم داریم برنامه ریزی میکنیم واسه ازدواج دیگه داریم بهش نزدیک میشیم و وارد خونه متاهلی میشیم.

و خلاصه امروزم رفتیم طلا قیمت گرفتیم 66 هزار تومن بود مث که قیمتا اومده پایین!

و اینم از روزگار ما

سودی نوشت:پست بعدی اختصاص به عکسای عقد داره

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان اميرحسين
31 خرداد 91 8:33
مباركه خاله سودي كي عروسيه به سلامتي؟تاريخ بدين آدم از حالا تو فكر باشه


7ته اجی
مامان اميرحسين
31 خرداد 91 8:34
هروقت ميام چراغت خاموشه تو ياهو


نه اکثر شبا هستم تو نیستی
مامان ریحان عسلی
31 خرداد 91 11:28
سلام خواهری
مبارکت باشه ایشالا به سلامتی و خوشی استفاده کنی
خوبه من که اونجا بودم 68 بود

سلام و علیکم
نه 6 نه 8 وسطای 7ته
مامان اميرحسين
1 تیر 91 9:27
سودي جون خوت بيشتر به ماهش فكر كن حداقل بندازش اولاي 8 گرمه ها برج 7 بوشهر خا ميفهمي چطوريه

دیگه پدری دستور دادن
مامان اميرحسين
1 تیر 91 9:28
خوب براي خريد زياد سخت نگير با اين گروني راستي خونه چيكار كردين ؟ميخواي خصوصي بهم بگو

نه همینجا میگم مانعی نداره خونه رهن میگیریم ایشالا از حالا پیگر هستیم
مریم--------❤
1 تیر 91 22:28
سلام سودابه خانم
من یکی از دوستای یما جون هستم و البته همشهری
من با شما آشنایی کامل دارم و عکستون و هم توی وب ریحان خانوم دیدم
انشااالله که خوشبخت شین

زنده باشی برای شما هم آرزوی موفقیت دارم
مامان رومینا
3 تیر 91 16:08
به سلامتی عزیزم ایشالا که به خوشی و دل خش(بقول بوشهریا)میدونم چی میگی ما هم از این روزا گذروندیم کشتیم مردمو و احتمالا کلی هم بدوبیراه از مغازه دارا گرفتیم
مهرناز
10 تیر 91 11:47
سلام به سلامتی امیدوارم خوشبخت بشید در کنارهم
مهرناز
10 تیر 91 11:48
مامان ثنا و ثمین
13 تیر 91 2:16
به سلامتی.مبارکا باشه.ما رو یادت نره دعوت کنی
نسترن(یک عاشقانه آرام)
14 تیر 91 11:41
سلام سودابه جون از طریق خواهرتون با وب شما آشنا شدم.ایشالا خوشبخت باشید
مامان گیلاس
20 تیر 91 18:07
سلام نیستی خاله جون؟ فکر کنم حسابی سرتون شلوغه؟ انشالله هر جا هستین شاد باشین و خوش...
مامان رومینا
31 تیر 91 13:42
کجایی خانم زیگزاگ؟؟
مامان اميرحسين
1 مرداد 91 1:06
آپ كن دي والا نه
مامان ثنا و ثمین
3 مرداد 91 15:51
سلام.کجائی دختر مو قشنگ؟پیدات نیست. هنوزم از این مغازه به اون مغازه ای؟
مامان ریحان عسلی
5 مرداد 91 13:32
خ داریییییییی
خاله ي اميرعلي
8 مرداد 91 1:24
سلام خاله جون خوبي؟ مباركا باشه خاله سودي جون ايشالاه كه خوشبخت بشي و به سلامتي بري خونه ي خودت بوسسسسسسسسسسسسسسس
مامان اميرحسين
8 مرداد 91 11:38
آپ كن ديگهههههههه
مامان اميرحسين
18 مرداد 91 9:49
گرفتاري تموم نشد
مامان ثنا و ثمین
25 آبان 91 22:47
سلاااااااااااااااااااام.شنیدم عروسیه.
مبارکا باشه.تبریک میگم .انشااله به پای هم جوونتر بشین.حتما عکسهاتو بذاری منم ببینمت تو لباس عروس


سلام خوبی عزیزم چشم حتما براتون میزارم