رویاهای شیرین خانوم و آقای زیگزاگ

یشرح ندارد

1391/9/6 3:35
نویسنده : سودابه
821 بازدید
اشتراک گذاری

سلام،من نتونستم خیلی ازکامنت ها رو جواب بدم علتش این بود دنبال کارای مراسم ازدواجم بودم.هورا از لطف همتون مرسی خیلی تشکر میکنم.تصمیم دارم فعالیتمو کمی بیشتر کنم اگه فیس بوک مجال بده البتهاز خود راضی خداروشکر دیگه رفتم سر خونه زندگیم مرحله سختی رو گذروندم ایشالا همه جوونا عاقبت بخیر شن.من زیاد نمیتونم توضیح بدم با موبایل دارم پست میزارم.همونطور که تو پست قبلی اختصاص داده بودم این پست و به عکسای عقد اما ایشالا پست بعدی هم عکس عقد هم عروسی با توضیح میزارم ببینید.                                                   پ ن:پست بعدی رمزدار میباشد افرادی هم که از وب خواهرام اشنا شدن با وب من خودشون رو معرفی کنند بشناسم مرسیقلب  

پسندها (2)

نظرات (7)

مامان ثنا جون
6 آذر 91 9:25
سلام خاله جون وبلاگ زیبایی داریدمبارک باشه. ثنا جون در مسابقه کودک و محرم شرکت کرده اگه میشه بهش رای بدهیدکد 45 این هم ادرسhttp://2nyaienafis.niniweblog.com/post1409 مرسی
مامان اميرحسين و آلوچـــــــــه
6 آذر 91 9:28
واي عزيزم به سلامتي باشه خوشبخت شين ايشالا
خاله جون
7 آذر 91 17:19
سلام سودابه جون شخصا اومدم که ازدواجتون تبریک بگم.انشالله بپای هم پیربشید عزیزم. راستی منم یکی ازدوستای آبجی جونتون وریحانه عسلی هستم.وازطریق وب ریحان عسلی اومدم.
مامان ریحان عسلی
9 آذر 91 17:36
پسسسسسسسسسسس منتظریم خصوصی
مامان ثنا و ثمین
18 آذر 91 15:13
سلام عروس خانوم.بازم تبریک میگم. سفید بخت باشی.عکسهاتو تو وب ریحان دیدم.مو قشنگ ماشااله چقد ناز تر شده بودی
مامان رومینا
5 دی 91 12:46
ایشالا خوشبخت بشی عزیزم.پست گذاشتی به ما هم رمز بده
مامان فاطمه
17 دی 91 23:03
سلام من مامان فاطمه دوست سیما جون خواهرت هستم . البته هنوز موفق به دیدن هم نشدیم.
می شه گفت زن دایی بابای رومینا هم هستم . از طریق وب مامان رومینا با وبت آشنا شدم .آخه سیما بهم نگفته بود که شما هم وب دارین.
منم همشهریتون هستم .
خوشحال می شم تبادل لینک داشته باشیم.
راستی مبارک باشه انشاالله که در کنار هم خوشبخت باشید و زندگی خوبی رو آغاز کرده باشید.
البته من قبلا" به سیما جون تبریک گفته بودم.
سر فرصت می آم و تمام وبتون رو می خونم.

سلام منم از اشنایتون خوشحال شدم چشم تبادل لینک میکنم و مرسی ایشالا روزی عزیزاتون باشه.