رویاهای شیرین خانوم و آقای زیگزاگ

گردنبند

1390/12/15 3:04
نویسنده : سودابه
423 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز 10/10/90 بود رفته بودم آرایشگاهکه شوهری زنگ زد و گفت کجایی منم گفتم آرایشگاهم دیگه کارم تمام شده می خوام برم خونه !کفت من نزدیکتم میام دنبالت خلاصه اومد دنبالم و منو با خودش برد محل کارش یه آقایی که خیلی شبیه هندیا بود اومد داخل دفتر و یه مقدار صنایع دستی برا فروش داشت آجیل خوری و میوه خوری و دکوری بود خیلی خوشگل بودن با چوب درست کرده بودن از لهجه اش متوجه شدم از هند اومده که خودشم معرفی کرد !!تو صنایع دستیش چند تا گردنبند از کیفش بیرون اورد که همه با سنگ درست شده بود که شوهری یکیشو واسم خرید از سنگ فیروزه دزست شده بود دست شوهر گلم درد نکنه که اینهمه محبت دارهقلبماچ

اینم عکس گردنبند

 کردنبند فیروزه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

ستاره
11 دی 90 16:47
مرسي به آقاي شوهر
ستاره
11 دی 90 16:48
شوهري خيلي برات خريد ميكنه هاااااااااا
شوهریه دیگه

ستاره
11 دی 90 16:49
اما زياد به اينا كه ميگن از هند و اين جور جاها اومدن اعتماد نكن چون خودشون لهجشون رو اينجوري ميكنن از بس حرفه اين
شوهری خودش خبرس میدونه به کی پول بده به کی ندهD:

ستاره
11 دی 90 16:50
قيمت رو هم بگو ديگه فضوليم گل كرده
مفت خریدیم ده هزار تومنD:

مامان ریحانا
11 دی 90 17:08
سلام مبارکه فک نکنم فیروزه اصل باشه چون 10 نمی ارزه اونوقت
مامان ریحانا
11 دی 90 17:09
خصوصی
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
11 دی 90 17:13
هی واااای من.چه شوهر خوفی.نمیشه آدرس ما رو به این فروشنده هندیه بدی حالا شما یه چندتا سوغاتی هندی برای هم لینکیات میخریدی.راه دوری نمیرفت.مخصوصا ما که نزدیکیم به شما.
خاله ی امیرعلی
11 دی 90 18:06
مبارکت باشه گلم چه همسر خوبی خوش بحالت
afshin
11 دی 90 23:23
درود عزيز گرامي .. او را ميشناسي ? ? بروزم با پیروز نهاوندی یا ابولولو : او کسی بود که عمر بن خطاب خلیفه مسلمین را با ضربه‌های کارد کشت. پیروز دختری داشت که به گمان نزدیک به یقین مروارید نام داشته‌است ... آرامگاه منسوب به ابولؤلؤ در شهر کاشان قرار دارد . نام و یادش گرامی باد .
امید
16 دی 90 20:55
سلام . وبلاگ زیبایی دارید . خوشحال میشم از وبلاگ منم بازدید کنید . منتظر نظر گرمتون هستم . در ضمن هر سوالی در مورد کامپیوتر داشتید میتونید در قسمت نظرات وبلاگم مطرح کنید در اسرع وقت جواب سوال شما رو میدم . منتظر حضور شما هستم . .