رویاهای شیرین خانوم و آقای زیگزاگ

نی نی ناز

1390/12/15 3:03
نویسنده : سودابه
1,428 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نینی خوشمل من و بابایی قراره وقتی بدنیا بیای اسمتو اگه دخمل بودی بزاریم سپینود

و اگرم پسر بودی یا سپیتام یا محمد مهدی بزاریم قلب

نی نی من دوس دارم سیسمونی پسرونه رو بنفش واست ست کنم و دخترونه سبز بهاری !

اتاق پسرونه لوازمش همش بنفش پر رنگ میخرم و لوازم دخترونه سبز پرنگ خوبه نینی؟

نی نی من امشب تنهام بابایی کنارم نیست کپلم رفته سفر کاری امروز اصلا ندیدمشناراحت

نینی من تو در آینده همدم و مونسم میشی وقتی بیای دیگه احساس تنهایی نمیکنم قلب

خیلی دوس دارم دخمل باشی موهاتو شونه کنم خوشملت کنم اما بابایی دخمل خانوما رو دوس نداره میگه پسر پسر قند عسل ناراحت

امیدوارم در آینده اگه دختر بودی بهش ثابت کنیم که ما دخترا چقد از پسرا باهوشتریم و نازنینتریمقلب

نی نی ناز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان ریحانا
12 دی 90 20:00
سلام
کجا رفته شوشوت؟
منم خیلی بنفش دوست دارم
راستی محمد مهدی ...
رفته تا گناوه کار داره
مامان ریحانا
12 دی 90 20:01
فک کردی عمرا اگه از ریحانی من نازتر بشه
فکر کردی ریحانی رو کی رفته رو من دیگه


خاله ی امیرعلی
12 دی 90 21:42
سلام عزیزم اینکه دخترا از پسرا باهوشترن شکی توش نیست ولی اینکه شما دخمل و شوشو پسمل دوست دارید بهتره دوقلو باشه نی نی هاتون یکی دخمل گل گلاب یکیم پسمل کاکل پسرو قند عسل نظرت چیه؟
مامان ریحانا
13 دی 90 2:05
ههههه جفتون هم به من رفتید پس اول من خوشگل ترم بعد شما دو تا
ستاره
13 دی 90 7:50
ايشالا اول سالم باشه پسر دختر فرقي نداره اما چون سودي دخمل دوس داره ايشالا دختر باشه بهت مياد دخمل داشته باشيا
ستاره
13 دی 90 7:52
هوووووووووووووووو رفته تا گناوه ميگي ازت دوره ما چي بگيم خواهر كه سالهاست تنهاييم گناوه خوبه كه 2 ساعت تا بوشهر بندرعباس چي؟؟؟؟؟؟؟
ستاره
13 دی 90 22:56
آپم بدو بيا
مامان گیلاس
23 دی 90 16:29
سلام افتتاح وبلاگتون مبارک آخه مگه میشه اگه بابایی دخمل خانوما رو دوست نداره پس واسه چی خانوم خانومایی مثل شما رو گرفته
مامان یاس
28 دی 90 21:48
سلام به مادر آینده خیلی خوشحالم که به وبلاگ شما مامان مهربون سر زدم امیدوارم نی نی شما را بزودی ببینم اگه دوست داشتین به خانه تازه تاسیس ما سربزنین من وبابا حسن تازه ازدواج کردیم. یه عالمه حرف های عجیب هم داریم منتظرتون هستم
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
2 بهمن 90 2:02
الهی دوقلو نصیبتون بشه هیچکدوم دلخور نشه.
مامان ریحانا
3 بهمن 90 0:07
سلام چه خدای عاشقی که گناه می خرد و بهشت می فروشد و ناز بنده را می کشد . خداوندا در این آخر ماه صفر به حق خون حسین ابن علی به دردهای دل زینب به غریب امام هشتم و به حرمت آقا رسول الله گیرنده این پیام و عزیزانش را در زمره یبهترین بندگانت و مایه مباهات فرشتگانت قرار ده و حاجات خیرش را بر آورده ساز آمین
گل دخترم سپیده
3 بهمن 90 17:19
سلام خانمی میای با هم دوست بشیم خوشحال میشم بهم سر بزنی
مامان ثنا و ثمین
18 بهمن 90 10:45
سلام به سودابه جون.لینکت رو از وب سامی دیدم و اومدم. اول که بهت تبریک میگم.انشااله خوشبخت بشین. دیم اینکه دختر خیلی شیرینه.من دوتا شکلات دارم.بیا ببینشون.خوشحال میشم
ثمين
22 بهمن 90 16:09
سلام اومدم ازتون دعوت كنم تا نمايشگاه هفت سين دنياي نفيس ديدن كنيد منتظرتون هستم
مامان یاس
27 بهمن 90 19:04
سلام خانم گل ان شاء الله خبر شنیدن مامان شدنتون را به من هم بدید وشیرینی فراموش نشه من حرف های شنیدنی برای نی نی آوردن شما هم دارم میتونید بیایین وبخونین خوشحال میشم نظر هم بدین واز همسایه های ما بشین من وهمسرم تازه ازدواج کردیم و نی نی ما باید زیاد منتظر بمونه مثل شما